Alla inlägg under mars 2008

Av Chistine - 15 mars 2008 18:00

Ja då va det dags att börja plugga till MF provet på måndag :| känns lite sådär mkt... men på tors är det skärtorsdag :D kul det iaf ^^ ska upp till släkten kanske, om pappa kan komma ifrån allt jobb. Idag annars har jag gått en lång promenad med mamma. Vi har nämligen fått i uppgift att i 8 veckor börja med promenad och sedan sluta med ett jogging pass ^^, skit hoppas inte det slutar med att jag kommer kollapsa typ :) men ser fram emot det!

Nu ska jag börja med mitt pluggande!
Ciao Krissan!

Av Chistine - 7 mars 2008 21:10

Idag är jag hos pappa :) Vi har ätit en god middag och tittat på så ska det låta :) det va rätt så bra faktist :D

Imorgon måste jag läsa religion inför ett prov som jag har nästa vecka :) uch usch jag gillar inte alls prov det är det värsta som finns i skolan "/ och det ända till vecka 12 har jag prov känns lite sådär kul *eller inte*


Ciao Krissan

Av Chistine - 5 mars 2008 11:39

Välkommna!
Ja jag sitter då i skolan nu,Meningen är att jag ska ha marknadsföring. Men min lärare är inte här. Han är hemma pga vårdande av sjukt barn eller något liknande... ^^ efter denna lektion kommer den mest skojsiga på hela dagen :D FOTO :D

Jag & Karin kommer go mad med the camera ^^ hehe Idag har inte lyckats med mitt hår... ( vilket jag inte brukar göra med we) det stog RAKT upp imorse när jag vakna ^^ lite smått kul sådär ^^ :) efter gårdagens "festande" :P

Ciao! Krissan

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

följer du någon av dessa serier?
 CSI
 Idol 2008
 DH
 Ugly Betty
 Ingen av dem

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards